Діагностичний інструментарій

  •  Психодіагностичний інструментарій: 
  • Анкета для дослідження стану профілактичної роботи з впровадження ідей здорового способу життя, вживання учнівською молоддю області алкоголю. (завантажити)
  • Анкета для опитування щодо обізнаності з питань ВІЛ/СНІДу (завантажити)
  • На виконання наказу МОНУ від 03.04.13 №1/9-241  "Про узагальнення досвіду роботи щодо розв'язання проблем дитячої злочинності та правопорушень",  НМЦ практичної психології і соціальної роботи ІППО ЧО упорядкував досвід роботи працівників психологічної служби Чернівецької області з питань профілактики та корекції негативних проявів поведінки учнівства (завантажити)
  • Методика “Розкажи за картинкою” (завантажити)
  • Методика “Відтвори малюнки” (завантажити)
  • Методика “Обведи контур” (завантажити)
  • Методика “Розподіли на групи (Наведи лад)” (завантажити)
  • Методика “Кому чого не вистачає?” (завантажити)
  • Методика “Що зайве?” (завантажити)
  • Методика “Пори року” (завантажити)
  • Методика “Небулиці” (завантажити)
  • Методика “П’ять іграшок” (завантажити)
  • Методика “П’ять слів” (завантажити)
  • Методика “За двома малюнками” (завантажити)
  • Методика “ Знайди і викресли” (завантажити)
  • Методика “Чим залатати килимок?” (завантажити)
  • Методика “Які предмети заховано в малюнках?” (завантажити)
  • Методика “Упізнай, хто це?” (завантажити)
  • Методика “Чого не вистачає на малюнках?” (завантажити)
  • Опитувальник «Вивчення обізнаності фахівців з проблеми насильства» (завантажити)
  • Анкета_ з вивченння обізнаності педагогічних працівників з питання насильства (завантажити)
  • Тест "Психометрія" (завантажити)
  • Анкета "Моя правова обізнаність" (завантажити)
  • Методика "Лідер" (завантажити)
  • Анкета "Як я проводжу свій вільний час" (завантажити)
  • Методика первинної діагностики та виявлення дітей „групи ризику” (М.І. Рожков, М.А. Ковальчук) (завантажити)
  • Анкета для учнів (завантажити)
  • Анкета для вчителів (завантажити)
  • Анкета для батьків (завантажити)
  • АНКЕТА для учнів 7-11 класів “Моє життя в сім’ї та школі” (завантажити)
  • Методика вивчення рівня тривожності та психічного напруження дитини (Захарова) (завантажити)
  • Діагностика вад особистісного розвитку (завантажити)
  • Анкета "Соціометрія" (завантажити)
  • Тест "Здібності учня" (завантажити)
  • Анкета «Класний колектив очима учня» (завантажити)
  • Тест тривожності (завантажити)
  • Методика виявлення агресивності (завантажити)
  • Інтелектуальний тест Г.Ю. Айзенка (завантажити)
  • Опитувальник самоставлення В. В. Століна (завантажити)
  • Особистісний опитувальник для дітей С.Е.Айзенк J.Е.Р.І.(завантажити)
  • Орієнтаційно - діагностична анкета інтересів (ОДАНІ-2) (завантажити)
  • Опитувальник професійної спрямованості (ОПС) Д. Голанда (завантажити)
  • Методика оцінки комунікативних і організаторських схильностей (КОС-2) (завантажити)
  • МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ (завантажити)
  • ОПИТУВАЛЬНИК САМООЦІНКИ СХИЛЬНОСТЕЙ ДО РІЗНИХ ТИПІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (завантажити)
  • Тестова методика ЯК ОБРАТИ ПРОФЕСІЮ (завантажити)
  • Опитувальник Л. Лучко «ВАША МАЙБУТНЯ ПРОФЕСІЯ» (завантажити)
  • МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЕРЕВАГ Б.Басса (завантажити)
  • ОПИТУВАЛЬНИК ВИЗНАЧЕННЯ СПОНУКАНЬ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ (завантажити)
  • ДИФЕРЕНЦІЙНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ОПИТУВАЛЬНИК Є. КЛИМОВА (ДДО) (завантажити)
  • Опитувальник для ідентифікації типів акцентуацій характеру у підлітків (завантажити)
  • ТЕСТ СТРУКТУРИ ІНТЕРЕСІВ І СХИЛЬНОСТЕЙ (СІС) (завантажити)
  • ОПИТУВАЛЬНИК «МІЙ ШЛЯХ ШИРОКИЙ» (для визначення психологічної готовності до трудової діяльності) (завантажити)
  • Анкета А. Йовайш «Що мені подобається?» (завантажити)
  • 16-факторний особовий опитувальник Р. Б. Кеттелла (16-FPQ-187-A) (завантажити)
  • Тестова методика (завантажити)
  • Анкета для батьків учнів 9-х класів (завантажити)
  • АНКЕТА для учнів 11 класу (завантажити)
  • АНКЕТА для учнів 9 класу (завантажити)
  • Методика «Мотиви вибору професії» (завантажити)
  • Формула темпераменту (завантажити)
  • Тепінг-тест Є. Ільїна (завантажити)
  • Вправа «Праве чи ліве?» (завантажити)
  • Проективна методика «Кактус» (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
  • Анкета К. Янг (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 22 від 1 листопада 2012 року). (завантажити)
  • Анкета “Мої шкільні друзі”(затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО,протокол № 22 від 1 листопада 2012 року). (завантажити)
      • Методика для діагностики відносин між дітьми КАЗКИ ДЮССА (ДЕСПЕРТ) (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
        • Анкета ідентифікації комп’ютерної ігрової залежності (геймер-адиктивність)(затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО,протокол № 22 від 1 листопада 2012 року).(завантажити)
          • Програма занять зі збереження та зміцнення психологічного здоров’я дітей «Любіть життя: зростайте здоровими і щасливими». Укладач: практичний психолог ДНЗ №32 м.Чернівців, Куцак І.М. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 22 від 1 листопада 2012 року). (завантажити)
            • Програма корекційно-відновлювальних занять для індивідуальної роботи з дітьми із ЗНМ (загальним недорозвитком мовлення). Укладач: практичний психолог ДНЗ №45 м.Чернівців, Коханюк Н.Б.(затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 22від 1 листопада 2012 року). (завантажити)
              • Програма з формування психологічної готовності дітей до навчання в школі «Крок за кроком». Укладач: практичний психолог ДНЗ№9 м.Чернівців, Андроник А.В. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 22від 1 листопада 2012 року). (завантажити)
                • Програма тренінгових занять для вихователів «Профілактика та подолання синдрому «Професійного вигорання». Укладач: практичний психолог ДНЗ №53 м.Чернівців, Олійник Т.В.(затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 22від 1 листопада 2012 року). (завантажити)
                  • Програма індивідуальних корекційно-розвивальних занять для роботи з дітьми з легкою розумовою відсталістю 9-10 років. Укладач: практичний психолог Зеленогайської ЗОШ І-ІІ ст. Новоселицького р-ну, Сольська У.П. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 22 від 1 листопада 2012 року). (завантажити)
                    • Програма курсу корекційних занять із зниження агресивності дітей 5-6 років. Укладач: практичний психолог ДНЗ №4 м.Чернівців, Дмитрюк О.С. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 22від 1 листопада 2012 року). (завантажити)
                      • Анкета для визначення обізнаності дітей та підлітків з проблем  жорстокого поводження з дітьми в сім’ї  та навчальному закладі і проявів насильства в учнівському середовищі: “Моє життя в сім’ї та школі”. Анкета затверджена рішенням обласної експертної комісії Чернівецького обласного НМЦ ППСР (протокол № 18 від 23.02.2011 року).
                        • Анкета «Професійна спрямованість учня» (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23 від 27 лютого 2013 року). (завантажити)
                          • Опитувальник для вивчення пізнавальної активності учнів (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року). (завантажити)
                            • Методика для аналізу та оцінки соціально-психологічного клімату в колективі (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
                              • Анкета вивчення мотивів навчальної діяльності учнів (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року). (завантажити)
                                • Тест «Ваш стиль управління» (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року). (завантажити)
                                  • Методика для вивчення стилю керівництва в педагогічному колективі (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року). (завантажити)
                                    • Анкета для вивчення поглиблених профілів, факультативів, індивідуальних занять за виборами учнів (автор-розробник Продан М. В.) (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
                                      • Опитувальник для вихователів по виявленню обдарованих дітей. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23в ід 27 лютого 2013 року) (завантажити)
                                        • Методика вивчення соціально-психологічного клімату в колективі (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23 від 27 лютого 2013 року).  (завантажити)
                                          • Програма психологічного розвитку для дітей середнього шкільного віку «Гра – справа серйозна». Укладач: Єленчук Н.І. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
                                            • Програма розвитку когнітивної сфери для дітей молодшого шкільного віку. Укладач:  Рибак Л.В. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
                                              • Розвивальна програма «Психологічний тренінг, як засіб зниження агресивності підлітків». Автор-укладач: Васильєва Г.В. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
                                                • Програма корекційно – розвивальної роботи з дітьми молодшого шкільного віку з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги «ГІД» (гіперактивність, імпульсивність, дефіцит уваги). Автор – укладач: Оклей – Проданюк О.В. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
                                                  • Програма тренінгових занять для учнів та педагогів «Формування позитивного психологічного клімату в учнівському та педагогічному колективах». Укладач:  Яновська Т.І. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
                                                    • Програма тренінгових занять «Мій рідний гурток». Укладач: Брандес О.О. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
                                                      • Програма тренінгових занять з розвитку психологічної готовності гуртківців до участі в конкурсах та змаганнях «Готуємось до перемоги». Укладач: Брандес О.О. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
                                                        • Програма психологічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі. Упорядник: Мігован О.А. (затверджено засіданням обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО, протокол № 23від 27 лютого 2013 року) (завантажити)
                                                          • Методика раннього виявлення важковиховуваності учня (завантажити)
                                                            • Анкета визначення інтернет-залежності К. Янг. Дана методика дозволяє визначити рівень інтернет-залежності учнів середніх та старших класів, а також студентської молоді. Методика затверджена обласною експертною комісією науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної роботи Чернівецької області. Рекомендована до використання працівниками психологічної служби. Подана практичним психологом Хотинської гімназії Корчак О.О. (завантажити)
                                                              • Програма курсу корекційних занять зі зниження агресивності дітей 5 – 6 років (завантажити)
                                                                • Науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти (Романовська Д.Д.) рекомендує для удосконалення превентивної роботи в закладах освіти професійну психодіагностичну методику «Карта Стотта». Методика використовується для діагностики труднощів адаптації дитини в школі, аналізу характеру дезадаптації і ступеня непристосованості дітей до школи за результатами тривалого спостереження, дає можливість отримати картину емоційного стану дитини, що не дозволяє адекватно пристосуватися до вимог шкільного життя. Пропонована методика доречна в роботі з дітьми з девіантною, деліквентною поведінкою. Важливо відзначити, що психолог, соціальний педагог школи може сам проводити таке спостереження, також можна використовувати знання дитини, досвід спостереження та експертне визначення найбільш типових поведінкових проявів класним керівником, іншими педагогами. В окремих випадках в якості експертів можна використовувати досвід спостереження батьків, членів родини учня. Опора на досвід вчителів, вихователів, класних керівників — людей, які протягом довгого часу постійно спілкуються з дітьми, спостерігають їх в самих різних ситуаціях, є надзвичайно істотною. Карта спостережень Стотта складається з 16 комплексів симптомів-зразків поведінки, симптомокомплексів (СК). За результатами можна визначити показники нормативних поведінкових проявів та патологічних симптокомплеків. (завантажити)
                                                                  • Для працівників психологічної служби!Про використання матеріалів методичної розробки НМЦ практичної психології і соціальної роботи «Психологічні стратегії формування позитивного мікроклімату в навчальному закладі» (завантажити)
                                                                    • Просвітницько-профілактична програма „Кадр за кадром до здорового майбутнього” (розроблена для тренерів – фасилітаторів) (завантажити)
                                                                      • Тренінгова програма «Розвиток згуртованості шкільного колективу». Програма тренінгу розроблена для учнів 4-5-х класів. Бо саме в цих класах педагоги відзначають найбільш конфліктні стосунки між дітьми, і помітна певна «криза згуртованості». Це відповідає віковим особливостям класу – приблизно у віці 10 років основною потребою і ведучим типом діяльності стає спілкування. Причому клас для школяра – це не тільки місце, де є можливість спілкуватися, але і модель поведінки, авторитет. Група задає норми для своїх членів – від стилю в одязі до поведінки та особистісних цінностей. Тому важливо, щоб референтною групою для підлітка був клас, а норми в цій групі не мали асоціальної спрямованості. Автором даної програми є практичний психолог Чернівецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат №4 Телешман В.І. Для працівників психологічної служби. (завантажити)

                                                                            Немає коментарів:

                                                                            Дописати коментар